فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

معرفی کتاب

 

رنگین کمان (6)

 

مجموعه اشعار برگزیده دانش­آموزان استان قزوین

به نام آفرینشگر زیبایی

سرزمین ادب پرور ما، همواره مهد اندیشمندان و سخنورانی بوده که با قریحه­ی لایزال و به مدد ذهن پویا و قلم توانمند خود، قافله فرهنگ و ادب را به پیش برده و بر قلل مرتفع آن، خوش درخشیده­اند.

در عرصه شعر و ادب پارسی، بی­شک، رودها و چشمه­های زاینده خرد، ره به سوی این آبشخورها و منابع عظیم فرهنگی دارند و چه بسا ترغیب کننده نواندیشانی بوده­اند که به شوق نگارش و به اشتیاق بیان مکنونات قلبی خود، دست به قلم برده­اند.

باری دیگر، با تبلور احساسات پاک دانش­آموزان اهل قلم روبرو هستیم و در این هدف مقدس که مصادف با سال نوآوری و شکوفایی می­باشد، همگام شده­ایم با گلواژه­هایی که در بوستان تفکر و عاطفه شکوفا شده­اند و برآنند که قطرات زلال اقیانوسی باشند که بی­تابانه سر در بیکران کمال گذاشته و در لایتناهی به پیش می­روند.

مجموعه حاضر ششمین دستاورد سروده­های دانش­آموزان استان قزوین است که در سال نوآوری و شکوفایی و همزمان با برگزاری بیست و هفتمین دوره­ی مسابقات فرهنگی و هنری به ثمر نشسته است. در اینجا لازم می­دانیم از تمامی دانش­آموزان عزیز شاعر و نویسنده که به خلق و ارائه اثر پرداخته و نیز مدیران،معاونان، مربیان و دبیران محترمی که با جدیت و تلاش در راهنمایی و هدایت آنان نقش به سزایی ایفا کرده­اند و همچنین سرکار خانم فریده رجبی که در تدوین مجموعه حاضر از هیچ کوششی دریغ ننمودند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت نمائیم.

سازمان آموزش و پرورش استان قزوین

معاونت پرورشی و تربیت بدنی

کارشناسی فرهنگی و هنری

کانون شاعران و نویسندگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد