فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

تقویت کتابخوانی دانش آموزان با بیش از 97 هزار کتابخانه

خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش گفت: 16 هزار کتابخانه مستقل و 97 هزار کتابخانه کلاسی به گسترش و تقویت کتاب خوانی در بین دانش آموزان می پردازند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حسین هژبری صبح امروز در دومین روز از نشست مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با اشاره به حضور حاجی بابایی در وزارت آموزش و پرورش وعطر آگین شدن فضای مدرسه به آیات قرآن اظهار کرد: با استفاده از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های پرورشی در جهت ارتقای جایگاه قرآن در بین دانش آموزان بهره خواهیم برد.
وی افزود: اهمیت ایجاد حیات طیبه در زندگی دنیوی دانش آموزان بسیار مهم است و با برنامه ریزی دقیق به سمتی پیش می رویم تا دانش آموزان برای زندگی در حیات طیبه دنیوی و اخروی تربیت شوند.
هژبری با اشاره به ثبت نام بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر در طرح ملی حفظ قرآن کریم (نور) خاطرنشان کرد: تشکیل هیات های مذهبی- فرهنگی دانش آموزان برای برپایی مراسم عاشورای سال 91 از برنامه های مهم و در دست اقدام حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی است.
وی با تاکید بر فعالیت بیش از 10 هزار مدرسه قرآنی در سراسر کشور تصریح کرد: 20 هزار و 36 روحانی و 36 هزار و 540 امام جماعت در 45 هزار و 49 نمازخانه، نماز جماعت مدارس را اقامه می کنند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین با تاکید بر اهمیت امر کتاب خوانی در بین دانش آموزان گفت: 16 هزار کتابخانه مستقل و 97 هزار کتابخانه کلاسی به گسترش و تقویت کتاب خوانی در بین دانش آموزان می پردازند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد