فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

دستور العمل نما یشگاه های کتاب

سلام علیکم

     با احترام، و آرزوی توفیق، به پیوست دستور العمل برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب طرح ملی« 48000 نما یشگاه کتاب در 48000 مدرسه و مجتمع های آموزشی و پرورشی سراسر کشور» به شماره136966/500 مورخ 23/6/90 جهت اطلاع و اقدام لازم ارسال می گردد.

هدف از اجرای طرح اهمیت دادن به امر کتا بخوانی،توسعه وترویج فرهنگ مطالعه، پویا سازی کتا بخانه های کلاسی وآموزشگاهی ونیز ارتقای سرانه مطالعه در بین دانش آموزان می باشد. ضروری است همه مدیران ومسئولین محترم با توجه به بیانات ارزشمند مورخ 29/4/90  مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان کتا بخانه ها« کتا بخوانی باید در جامعه ترویج شود ...»  به عنوان یک ضرورت ملی و فرهنگی در برگزاری هر چه با شکوه تر برگزار کردن طرح که در نوزدهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ( آبان ماه ) بر گزار می گردد اهتمام ویژه مبذول داشته وگزارش کلیه اقدامات انجام شده مطا بق دستور العمل و نمایه  برنامه ها حد اکثر تا مورخ 30/9/90 به کار شناسی فرهنگی و هنری ان اداره کل ارسال گردد.

یادآور می گردد مناطق و نواحی که قبلاٌ اقدام به  ارسال فرم شماره 6 (میزان تقاضای کتاب مورد نیاز و معرفی مسئول نما یشگاه منطقه) نموده اند ودر حال حاضرمسئولین نمایشگاه معرفی شده جابجا شده یا تغییر پست داده اند وهمچنین متقاضی اصلاح در میزان کتاب در خواستی می باشند، لازم است مجدداٌ فرم شماره 6 را تکمیل نموده وحد اکثر تامورخ6/7/90 تحویل کار شناسی فرهنگی و هنری این اداره کل نما یند.

همچنین به منظور توجیه وتبیین نمایه برنامه های فرهنگی و هنری و برگزاری نما یشگاه های کتاب جلسه ای در روز چهار شنبه مورخ 6/7/90 راس ساعت 30/8 در سالن جلسات شماره دو این اداره(جنب کار شناسی فرهنگی وهنری) برگزار می گردد. مقتضی است دستور فرمایید کارشناس مسئول ،کار شناس فرهنگی و هنری و مسئول نما یشگاه کتاب، با آمادگی کامل و بهمراه داشتن نظرات و پیشنهادات در جلسه مذکور شرکت نمایند.

ادامه مطلب ...

نتایج پرسش مهر11

نتایج مرحله کشوری مسا بقات پرسش مهر 11

فر هنگیان ودانش آموزان شرکت کننده در مسا بقات « شعر ، داستان کوتاه ، مقاله نویسی ، مطالعه وتحقیق »

ادامه مطلب ...