نقاشیخط

نقاشیخط

قابل توجه فر هنگیان و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات پرسش مهر ۱۱

برای فرهنگیان محترم و دانش آموزان مقطع متوسطه رشته نقاشیخط نیز به رشته های مسابقات افزوده شده است

که در قسمت ادامه مطلب اطلاعات جزئی  جهت بهره برداری گنجانده شده است،لازم به ذکر است ملاک های داوری در این رشته بر اساس ملاک های داوری نقاشی بوده و خلاقیت در آن دارای امتیاز ویژه است

 

ادامه نوشته

فرم داوری مقالات

فرم جدید داوری مقالات فر هنگیان شرکت کننده در مسا بقات مقاله نویسی پرسش مهر۱۱

ادامه نوشته

سئوال پرس مهر 11

 

تصویری که از آینده ایران در ذهن شماست چیست ؟ ودوست دارید ایران به کجا برسد ؟

 

شرایط مقالات فر هنگیان

قابل توجه فر هنگیان شرکت کننده در مسابقات پرسش مهر ۱۱

 مقالات پژوهشی فر هنگیان با ید دارای شرایط زیر باشد به آثاری که این ضوابط در آن ها رعایت نشده باشد تر تیب اثر داده نمی شود.

۱- تایپ مقاله

۲- تنظیم چکیده تفضیلی حد اقل در ۲ وحد اکثر در ۳ صفحه وحد اکثر ۳۰۰ کلمه

۳- تنظیم مقاله در حد اقل ۱۰ وحد اکثر ۱۵ صفحه

۴- درج مشخصات نویسنده وهمچنین مشخصات حر فه ای او شامل سمت-محل کار-آدرس الکترونیکی-تلفن-مدرک ورشته تحصیلی- منطقه محل خدمت- و... ذیل عنوان مقاله ودر سمت راست آن.

* همکاران شرکت کننده در مسا بقه شعر حداقل دو اثر با موضوع سئوالات مطرح شده با ید ارائه نمایند

*همکاران شرکت کننده در مسابقه داستان نویسی کوتاه داستان خود را پیرامون سئوالات مطرحه شده باید حد اکثر در ۸  صفحه دست نویس یا ۴ صفحه تایپی ارائه کنند.

جدول نمایه مسابقات

جدول نمایه مسابقات فر هنگی وهنری پرسش مهر11 ، دانش آموزان وفر هنگیان استان قزوین

درسال تحصیلی  90 - 1389

ادامه نوشته

سئوالات پرسش مهر11

سئوالات پرسش مهر11

 ۱-تصويري كه از آينده ايران در ذهن شماست ، اين تصوير چيست؟   

2- دوست داريد كه ايران به كجا برسد ؟

3-  ايران چه شكلي باشد؟

4-فرهنگ ايران ، اقتصاد ايران ، سياست ايران ، رفتار مردم ايران ، علم و دانش و صنعت و فناوري ايران ، موقعيت ايران در منطقه و جهان ، اخلاق ، رفتار ، ارتباطات اجتماعي بين آحاد مردم ايران ، خانواده در ايران ، مدرسه در ايران ، دانشگاه در ايران دوست داريد كه آينده چطور باشد؟

5- وقتي داريد درس مي خوانيد ، وقتي داريد تلاش مي كنيد با عشق به ساختن ايران دوست داريد چه ايراني را بسازيد؟

6- دوست داريد حاصل كار و تلاش شما منجر به چه چيزي شود؟ كدام هدف محقق بشود ؟

 

 

نتایج پرسش مهر

اسامی دانش آموزان وفر هنگیان حائز رتبه کشوری در مسا بقات پرسش مهر 10

استان قزوین- سال تحصیلی 90-89

 

ادامه نوشته

پرسش مهر11

سئوالات پرسش مهر11

پرسش مهر سنتي بود كه از قبل گذاشته شد ، سنت بسيار خوبي است ، خوب در سالهاي گذشته سؤالاتي مطرح شد ، امسال هم مي خواهم سؤالي را مطرح كنم از كل جامعه فرهنگي مان سؤال ساده است . فكر مي كنم هماني است كه همه دائماً به او فكر مي كنيم و به او علاقه داريم ، سؤال اين است تصويري كه از آينده ايران در ذهن شماست ، اين تصوير چيست؟ به تعبير ديگر دوست داريد كه ايران به كجا برسد ؟ ايران چه شكلي باشد؟ فرهنگ ايران ، اقتصاد ايران ، سياست ايران ، رفتار مردم ايران ، علم و دانش و صنعت و فناوري ايران ، موقعيت ايران در منطقه و جهان ، اخلاق ، رفتار ، ارتباطات اجتماعي بين آحاد مردم ايران ، خانواده در ايران ، مدرسه در ايران ، دانشگاه در ايران دوست داريد كه آينده چطور باشد؟ يا به تعبير ديگر وقتي داريد درس مي خوانيد ، وقتي داريد تلاش مي كنيد با عشق به ساختن ايران دوست داريد چه ايراني را بسازيد؟ دوست داريد حاصل كار و تلاش شما منجر به چه چيزي شود؟ كدام هدف محقق بشود ؟ اين سؤال امسال است ، خواهش من از مسئولين آموزش و پرورش اين است كه سؤالات جزيي تر و ريزتري تنظيم كنند ، برنامه تهيه كنند ، روش كار بدهند ، محدوديت هم نگذارند ، يك طيف وسيعي اگر كسي مي تواند يك جمله بنويسد ، كسي مي تواند يك متن بنويسد ، كسي يك نقاشي مي كند و ديگري يك كار تحقيقي مي كند ، كسي مقاله خوبي را مي تواند تهيه كند ، باز بگذاريد و يك مقدار هم سهميه‌ها را بيشتر كنيد ، اين طور نباشد كه يك منطقه اي بگويند يك سهميه يا دو تا سهميه ، عده زيادي مي آيند و حرف دارند براي آينده ايران ايده و نظر دارند براي آينده ايران ، عشق دارند به ايران ، باز بگذاريد و اجازه بدهيد در تمام نقاط كشور اين جوشش اتفاق بيفتد ، ما نيازمند يك وحدت نظر و ذهنيت مشترك درباره آينده ايران هستيم تا به فضل الهي همه تلاشها ، همتها و همه كارهايي كه در كشور انجام مي شود ، همه انديشه‌ها و كارهاي علمي و غيرعلمي در جهت ساختن آن ايران ، انشاءا... قرار بگيرد ،

 

نتا یج مر حله استانی پرسش مهر10

نتا یج مر حله استانی فرهنگیان شرکت کننده در پرسش مهر ۱۰

ادامه نوشته

سال نو مبارک

در پيامي به مناسبت سال جديد؛

رهبر انقلاب سال 89 را سال «همت مضاعف و كار مضاعف» ناميدند

ادامه نوشته

عید سعید قربان

جدول نمایه مسابقات فرهنگی وهنری

آخرین وضعیت جدول نما یه مسا بقات فر هنگی وهنری پرسش مهر۱۰ فر هنگیان ودانش آموزان 

برای سال تحصیلی  ۸۹-۸۸

ادامه نوشته

معرفی کتاب

 

رنگین کمان (6)

مجموعه اشعار برگزیده دانش­آموزان استان قزوین

 

 

 

ادامه نوشته

سئوالات پرسش مهر ۱۰

سرفصل های جزئی وپیشنهادی سؤال های فراخوان پرسش مهر10

ادامه نوشته

نتا یج مر حله کشوری مسا بقات پرسش مهر9

نتا یج مسابقات مر حله کشوری پرسش مهر ۹ فر هنگیان ودانش آموزان استان قزوین

ادامه نوشته

سئوالات پرسش مهر فر هنگیان ودانش آموزان

رييس‌جمهور در آستانه بازگشايي مدارس در سال تحصيلي جديد 89-88سوالاتي را براي فرهنگيان و دانش‌آموزان به عنوان پرسش مهر مطرح كردند.

دکتر محمود احمدی نژاد رئيس جمهور روز  دوشنبه30/6/88 در مراسم بهره‌برداري از دو هزار و 600 پروژه آموزشي، پرورشي و ورزشي خطاب به فرهنگیان سوالات پرسش مهر امسال  را برای فر هنگیان  این چنین مطرح کردند:

اگر قدرت تفکر، تعقل، اندیشه ورزی در یک انسان زنده و شکوفا نشود چه طور می‌تواند علم بیاموزد و آن را در خدمت کمال خود قرار دهد؟

رییس جمهوری از فرهنگیان خواست تا رابطه این دو مقوله را تعریف کنند.

ايشان ضمن تاكيد بر اينكه  هم اکنون ‪ ۷۰۰هزار معلم در سراسر کشور مشغول به خدمت مي باشند گفت  :   اگر هر کدام از فرهنگيان سه خط در این‌باره بنویسند من در این رشته دانشمند می‌شوم.

رییس جمهور همچنین سوالات دانش آموزان را اینگونه مطرح کرد :

1- رابطه علم با رشد، کمال و پیشرفت انسان چیست؟

2-آیا می‌توان بدون علم به مراتب کمال انسانی دست یافت؟
3-پیامبران از چه طریقی راه کمال را در برابر انسان ها قرار دادند؟

4-رابطه علم و انسانیت چه طور است؟

 

سئوالات پرسش مهر 10

 

سوال رئیس محترم جمهوری ایران از دانش آموزان در آئین بازگشایی مدارس کشور

ادامه نوشته

نیمه شعبان عید منتظران مبار کباد

نتایج مر حله کشوری مسابقات فر هنگی وهنری پرسش مهر 88-87

درخشش دانش آموزان استان قزوین در بیست وهفتمین دوره مسابقات فر هنگی وهنری پرسش مهر مر حله کشوری

یادواره نوآوری و شکو فایی

سال تحصیلی 88-87

ادامه نوشته

نتایج مسابقات هنری فر هنگیان 2

نتایج مسابقات پرسش مهر۹ فر هنگیان قزوین در رشته های فیلم کوتاه-گرا فیک و نمایشنامه نویسی
ادامه نوشته