فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

معرفی کتاب


  • معرفی و مطالعه کتاب در سایت شب خاطره دفاع مقدس
  • معرفی و مطالعه کتاب در سایت شب خاطره دفاع مقدس

    سایت تخصصی "شب خاطره دفاع‌مقدس" با هدف اطلاع رسانی درباره این برنامه راه‌اندازی شده است. در این سایت کتاب‌هایی که از خاطره‌گویان مدعو این برنامه به چاپ رسیده،‌ معرفی می‌شوند و امکان دانلود و پرینت کتاب‌های دفاع‌مقدس برای مخاطبان از برنامه‌های در دست اقدام است.
    مسوول سایت تخصصی "شب خاطره دفاع مقدس" اظهار داشت: در این سایت، بخشی برای قرار دادن خاطرات افراد مختلف از دوران انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس وجود دارد.

    وی ادامه داد: سایت تخصصی "شب خاطره دفاع‌مقدس" همزمان با آغاز سال 1388 و با هدف اطلاع رسانی اخبار مراسم‌های شب خاطره در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

    مهدی خان‌بان‌پور خاطر نشان کرد: تاکنون 182 شب خاطره دفاع مقدس در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شده که 50 عنوان از خاطرات این شب ها در سایت شب خاطره قرار گرفته اند.

    وی افزود: در این سایت کتاب‌هایی که از خاطره‌گویان مدعو این برنامه به چاپ رسیده،‌ معرفی می‌شود. همچنین آلبوم عکس از مراسم‌های شب خاطره و شهدا و رزمندگان دوران انقلاب و دفاع‌مقدس از دیگر بخش‌های سایت شب خاطره دفاع‌مقدس است.

    مسوول سایت شب خاطره دفاع مقدس تصریح کرد: ارایه مهم‌ترین اخبار و اطلاعات حوزه هنری، امکان دانلود و پرینت کتاب‌های دفاع‌مقدس برای مخاطبان و دسترسی به فیلم‌ها و عکس‌های نخستین مراسم های شب خاطره تا‌کنون با حجم کم از برنامه‌های در دست اقدام این سایت هستند.

    خان‌بان‌پور یادآور شد: فهرست زمان برگزاری مراسم شب خاطره دفاع‌مقدس تا پایان سال 1388 نیز بر روی سایت قرار گرفته است.

    شب خاطره دفاع‌مقدس، اولین پنج‌شنبه هر ماه با حضور جمعی از شخصیت‌ها، مسوولان فرهنگی، خانواده‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان، بسیجیان سال‌های دفاع‌مقدس و علاقه‌مندان این برنامه، در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار می‌شود. 

    منبع : ایبنا

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد