جدول نمایه مسابقات | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
آخرین وضعیت جدول نما یه مسا بقات فر هنگی وهنری پرسش مهر۱۰ فر هنگیان ودانش آموزان برای سال تحصیلی ۸۹-۸۸ جدول نمایه مسابقات فر هنگی وهنری پرسش مهر10 ، دانش آموزان وفر هنگیان استان قزوین در سال تحصیلی 89-88
· مسابقات دانش آموزان ابتدایی در سطح منطقه پایان می پذیرد. · مسابقات دانش آموزان راهنمایی در سطح استان پایان می پذیرد. · مسابقه کتابخوانی تاسطح منطقه پایان می پذیرد. · فر هنگیان فقط در رشته های مشخص شده بامحوریت سئوالات پرسش مهر و طبق ضوابط اعلام شده می توانند شرکت نمایند .(در مقاله پژوهشی رعایت تعداد صفحات ضروری است) · آثارفر هنگیان به تفکیک مدرک تحصیلی (دیپلم ،فوق دیپلم،لیسانس،فوق لیسانس وبالاتر)و جنسیت در هر رشته یک اثر بر ترطبق · بر نامه زمانی اعلام شده قبلی فقط با محوریت سئوالات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری به استان ار سال گردد(از ارسال آثار · فر هنگیان محترم خارج از موضوع سئوالات خوداری شود) تذکر: درسال تحصیلی جاری موضوع مسابقات فر هنگی دانش آموزان(شعر،داستان،مطالعه وتحقیق،نشریه دیواری،وبلاگ نویسی)حول سه محور،اصلاح الگوی مصرف،سئوالات رئیس محترم جمهوری در آئین باز گشایی مدارس،وموضوع آزاد می باشد. برای مر حله استانی مسا بقات ادبی(شعر ، داستان نویسی ، مطالعه وتحقیق ) از موضوع اصلاح الگوی مصرف و آزاد یک اثر(یک نفر برتر) و از سئوالات پرسش مهر10 یک اثر(یک نفر برتر) به تفکیک پایه تحصیلی و جنسیت ار سال گردد. دوسؤال رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران از دانش آموزان در آئین بازگشایی مدارس کشور سال تحصیلی 89-88 سؤال اول : الف) رابطه علم بارشد،کمال وپیشرفت انسان چیست ؟ ب) آیا میتوان بدون علم به مراتب کمال انسانی دست یافت؟ سؤال دوم : الف) پیامبران از چه طریقی راه کمال را دربرابر انسان ها قرار دادند؟ ب) رابطه علم وانسانیت چه طور است؟ سرفصل های جزئی وپیشنهادی سؤال های فراخوان پرسش مهر10 1-دانستن یا ندانستن 38- هنر علم آموزی 2-توانا بود هرکه دانا بود 39- عزت دنیا و کامیابی آخرت با علم 3-بهتر زکتاب آشنایی نبود 40-نخستین روز درس خوب ترین روز خدا 4-علم ودانش از دیدگاه اسلام 41-معلم باغبان گل های بوستان تعلیم وتربیت 5-مفهوم علم در قرآن 42-معلم بذرافشان عرصه تعلیم وتربیت 6-مفهوم علم در نهج البلاغه 43- حضرت محمد(ص) معلم بشریت 7-علم،اسرار آفرینش 44- علم سود مند 8-علم خدا شناسی 45- علم ودانش پنا هگاه انسان 9-زگهواره تا گور دانش بجوی 46- علم ودانش زیور انسان 10- دانستن،توانستن 47- علم چراغ عقل 11-قلم علما،خون شهداء 48- علم بزرگترین سرمایه 12- فواید علم آموزی 49- علم برترین هدایت 13- عالم بی عمل 50- علم چشمه فضیلت 14- تقدم تزکیه بر تعلیم 51- علم بهتر است یا ثروت 15- قرب به خدا با علم آموزی 52-علم،نخستین راهنما 16-خداوند متعال نخستین معلم 53-علم سرعت می دهد وایمان جهت 17- علم زمینه ساز رشد وکمال انسانیت 54- علم دوست مؤمن 18- رابطه علم وپیشرفت 19- رابطه علم وکمال انسانی 20- مراتب کمال انسانی در پرتو علم 21- حضرت محمد(ص)پیامبر امی 22- نقش پیامبران دررشد وکمال انسانی 23- رابطه علم وانسانیت 24- علم،کمال انسانیت 25- استکبار جهانی ونادیده گرفتن کمال انسانیت 26- سوادآموزی،برون رفت از نا آگاهی 27- نقش پیامبران در هدایت بشری 28- آخرین پیامبر کامل ترین دین الهی 29-عبادات ، میوه علم 30- علم دوست مؤمن 31- با علم بر بام دانایی 32- کتاب،دانایی،توانایی 33- نشرعلم،زیبایی علم 34- تأثیرهمنشینی با عالم 35- علم ودانش بنیان فضیلت 36- گفتن نمیدانم نیمی از علم 37- کثرت علم،عزت علم سوال طرح فراخوان پرسش مهر10برای فر هنگیان اگر قدرت تفکر، تعقل، اندیشه ورزی در یک انسان زنده و شکوفا نشود چه طور میتواند علم بیاموزد و آن را در خدمت کمال خود قرار دهد؟ وبلاگ کار شناسی فر هنگی وهنری سازمان http://www.fhcaspian.blogsky.com وبلاگ پرسش مهر http:// porseshmehr9.blogfa.com کد فرم : 02 . 910 . F تاریخ بازنگری : 4/9/88 شماره بازنگری : |