فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

یاعلی(ع)رفتم بقیع،اماچه سود*هرچه گشتم فاطمه(س)آنجانبود


*یــَــا فـــَـاطــِــمـــَـةَ الــــزَّهــــرَاءِ(س)*


بـیـستم جمادی الثانی، مـیلاد با سعـادت باعث خلقت،
دخت نبـوت،کـفـو ولایـت، ام امامت، قطـب دایـره
وجود، حبـیبه ذات ربّ العـالمین،
پاره تن
رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم)
، زوجه
و
کفـو امیـرالمؤمنیـن علیّ
مرتضی(علیه السلام)
وامّ الائمة النقباء والنّجباء
حضرت فاطـمة الزهـراء (علیها السلام)

برنـامـوس دهـر و شمس ضحای آسمان
هدایت حضرت صاحب العصروالزّمان
(عجل الله تعالی
فرجه الشریف)
ونیزبرشیـعیان ومحبین آنحضرت مبارکباد.

 


نظرات 1 + ارسال نظر
admin دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد