فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

فرهنگی وهنری

این وبلاگ مطالب مربوط به فعالیتهای فرهنگی و هنری را بررسی می کند.

کتاب سال

برگزیدگان بیست و پنجمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی معرفی شدند
برگزیدگان بیست و پنجمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی و پانزدهمین دوره جایزه جهانی کتاب در مراسمی با حضور رییس جمهور ، رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

نظرات 2 + ارسال نظر
سید امیر نواب سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.nasletazeh.blogfa.com

(غم مخور آخر طبیب درد مندان خواهد آمد)

چه خوش است من بمیرم به ره ولای مهدی
سر وجان بها ندارد که کنم فدای مهدی

همه نقد هستی خود بدهم به صاحب جان
که یکی دقیقه بینم رخ دلگشای مهدی

نه هوای کعبه دارم نه صفا ومروه خواهم
که ندارد این مکانها به خدا صفای مهدی

به گدائیش به دنیا همه فخر می فروشم
که ز پادشاه ست برتر به جهان گدای مهدی


نسل تازه چشم براه شماست منتظرش نگذارید
به امید دیدار در نسل تازه

یا مادرم زهرا(س)

اسدالله بابکان چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ http://babakan86

سلام
از اینکه ذره پروری نمودید وبه وبلاگ من سر زدید ممنونم.سایت شما در پیوندهای من ثبت شد اگر امکان دارد سایت مرا هم در پیوندهای خود قرار دهید. با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد